keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Perkele kauniissa vaatteissa. ~

Miksi helvetissä mulle käy aina näin. Jo toka kerta.
Jami, muista!
jos seurustelet

1. älä helvetissä anna muijas mennä keikalle yksin
2. äläkä helvetissä pilaa kaikkea mustasukkasuudella
3. ja sinä vitun urpo et ihastu niin saatanan helposti

Annoin tyttöystäväni mennä Simple Planin keikalle yksin kavereidensa kanssa.
VIRHE.
Seuraavana aamuna luin facesta kuinka hänellä oli ollut flirttiä joittenkin jätkien kanssa.
Ja siitä lähtien hän on vältellyt minua.
Tämä tapahtui viime sunnuntaina, eilen olisi pitänyt nähdä mutta ''sen mutsi kiels'' ja ylläripylläri ku soitan parin tunnin jälkeen et mis se menee ni se on kavereittesa kanssa.
Tuommotta en kattele kauaa.
Ja se on niin et jos mua pettää ni mä en sellasta kestä paskan vertaakaan.


Ei tässä muuten mitää Bitches gonna bitch mut tää on mun eka kunnon terve suhde ihanan järkevän tytön kanssa.
Vaikka olenkin totenut että asiat ovat toisin.

Kiltit ihmiset:

Mulkvisteja
Valehtelijoita
Pettäjiä


Niin että kehen enään voi luottaa?
Minusta ei enään kehenkään.

Oon perkeleen mustasukkanen ja en halus menettää sitä mut jos se tekee mulle noin nii en kattele sitä kauaa.
Vituttaa niin vitusti ja tarviin jonku ihmisen ketä voisin rutistaa ja itkee sen olkapäällä. Oon tyhmä ja menen ihastumaan aina vääriin ihmisiin. Eikö tässä saatanan maailmassa ole yhtään ihmistä joka on tarkotettu mulle oikeesti?

P.s. seurusteletko?
joo.                     en.
haista vittu           respect

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti