tiistai 27. joulukuuta 2011

Wings Of Freedom

Pääsin tänään ensimmäistä kertaa neljään päivään nauttimaan raikkaasta ilmasta. Se oli aika vapauttava tunne kun ei tarvitse olla samojen neljän seinän sisällä. Mutta en kuitenkaan päässyt kokonaan pois osastolta. Jouduin tulemaan takaisin. Lääkäri sanoi että minun pitäisi olla täällä kaksi viikkoa. KAKSI VIIKKOA ?! MITÄ HELVETTIÄ ?! EN MINÄ PYSY JÄRJISSÄNI KAHTA VIIKKOA TÄÄLLÄ OLOA !!
Ainakin yksi asia minulla on paranemaan päin: eräs ihminen jonka luulin menettäneeni totaalisesti oman elämäni kusemisen takia, on vieläkin minun elämässäni. Uskon että hän lukee tämän tekstin. Toivottavasti tiedät miten helvetin tärkeä olet minulle ! Tiedät kyllä kenestä puhun. Olen ajatellut täällä ollessani kirjoittaa muutama uutta kappaletta. Täällä on kitara, joten pääsen vapauttamaan luovuuttakin sillä tavalla. Jos kirjoitan kappaleita, niin kirjoitan niitä kolmesta eri aiheesta:


1. Älkää pilatko suhdetta parhaaseen ystävään.
2. Huumeet
3. Perhe.


Kirjoitin runon kaikesta tästä mitä on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan, olkaa hyvä.


Insaníty


For the day
You ran away
Inside, I died
Outside, I lied
The more I drink
from your sink
Im turning into another
so we could be together
You know, your mine
In here, everytime.
Ps. I love you
its the only thing, that is true.


Jami.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti