lauantai 6. huhtikuuta 2013

i got too much blood in my alcohol system~


pohjalta ylös ja takaisin alas


oon sortunut taas kaatamaan aika huolella. poden vieläkin krapulaa eilisestä järjettömästä kaadosta. vitun huono olo. likööri pullo ois huoneessa mut taidan säästää sen huomiselle.


on taas niin vitun mahtava olo niin henkisesti kuin fyysisesti, ja ylöspääsystä ei oo tietookaa.
oon samalla vitun vihanen koko maailmalle ja on taas sellanen olo et voisin tappaa taas vaiheeksi kaikki.

mitä tänään sitten tapahtui ?


- ole kamppi
- melissalla alkoholia
    - melissa jurrissa
         - melissa nuolee parin tytön kanssa ihan olan takaa
                 - tämän jälkeen tulee mulle ''jami anna pusu <3<3''
- melissa itkee mun kavereille siitä miten mä ihan varmasti petän sitä
     - ottaa hepulit kun en enään tämän jälkeen puhu hänelle
           - saa paniikkikohtauksen keskellä kamppia
- mä lähen himaan
      - ottaa pultit feidaamisesta


nyt vittu mä räjähän tähän olo tilaan kaikki vaan sais kuolla pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti