keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

and here we go again...

noniin ja taas sitä mennään tähän samaan rinkiin jo kolmatta kertaa

äiti mussukkani on hieman väsynyt ja purkaa sen siihen että keksii turhia syitä raivota mulle

esimerkiksi kyseinen ihminen tässä eilisen ja tän päivän on raivonnut minulle siitä etten ole hänen fb kaverinsa
eilen alko itkemään siitä
nyppii itteeni niin vitusti tämä että muhun se pitää kaikki purkaa
ja toinen asia mistä piti kiihkota oli se että hänen mies ystävänsä ei tykkää minun musiikki maustani

oikeesti pää räjähtää saman katon alla

nyt tuo ei ees puhu mulle ja sitä ei varmaan vittuukaan kiinnosta
sovittiin nää asiat sunnuntaina jo kertaalleen mutta mitään ei oo tapahtunut
olen kuulemma vieläkin ''valehteleva, varasteleva, itsekäs, itsekeskeinen teini joka ei tiiä mitä tekee''

asiat joista sillä olis syytä raivota tavallaan on se että lintsaan koulusta melkein päivittäin mutta sekin sen takia että äitimamma raivoissaan meni sanomaan että koska olin väärinkäsityksen takia lintsannut koulusta, en saisi longboardia jota olen nyt kaksi vuotta himoinnut

että nyppii tämä touhu nyt aivan saatanasti

joku haluu lahjottaa mulle sen verran rahaa et pystyn muuttaa omaan kämppään koska selvästikkään yhteis elo tämän dicktaattorin kanssa ei näemmä toimi vaikka hän itse sanoi sen toimivan.

takaisin osastolle en ole menossa varsinkaan nyt kun ei ole mitään syytä.

tuon hiekkapillumenkkahuoran sentään pitäisi heittää kellokoskelle.



kiitos ja kumarrus ja hei hei.

-ameeba

2 kommenttia:

  1. Äitisi kuitenkin kokkaa ruoat ja elättää sinua. Onhan se vittumaista, jos riidellään kaiken aikaa.
    Koita säästää itse lonkkariin. Asuminen maksaa tuhat kertaa enemmän. Ruoat, bussiliput, vuokrat, puhelinlaskut. Ei se ole niin helppoa. Ja asuntojen vapautumistakin pitää odottaa aika kauan :/

    Äääää, en haluaisi kuullostaa nipottajalta '__' mutta.. Äh.

    VastaaPoista
  2. Hei samassa veneessä ollaa, mä kuulema oon meijän perheen ärtyisin ja pilaan perhetunnelmaa aika pahasti. Ja porukat on nyt miettiny että mun pitäs muuttaa ens keväänä pois et jos kämppistä etit niin täs ois yks ! ps. mua ei haittaa sun musiikkimaku :) mut toisaalta itelläki ollu aina just tollasii riitoja ja kyl ne siitä selvii ! :)

    VastaaPoista